Webshop hrastovebacve.hr je internetska trgovina bez dućana – nije moguće doći vidjeti robu unaprijed ili je osobno kupiti.


Definicija pojmova

“Kupac” je osoba koja naruči robu putem webshopa hrastovebacve.hr

“Narudžbom” se smatra ispunjenje elektroničkog obrasca koji sadrži podatke o kupcu, popis naručene robe, način dostave i plaćanja i ukupni iznos koji će kupac za robu platiti.

“Robom” se razumiju svi proizvodi prikazani na internetskoj stranici hrastovebacve.hr


Narudžba i sklapanje ugovora

Sve narudžbe realizirane putem internetske trgovine hrastovebacve.hr su za obije ugovorne strane obavezne. Slanjem narudžbe kupac potvrđuje da se upoznao s ovim uvjetima kupnje i reklamacije.

Uvjetom valjanosti elektroničke narudžbe je ispravno i potpuno ispunjenje svih podataka i dužnosti koje zahtijeva sustav kod registracije ili kod realizacije narudžbe.

Kupoprodajni ugovor između prodavača i kupca nastaje slanjem narudžbe od strane kupca i njezinim prihvaćanjem od strane prodavača.


Uvjeti dostave

Prodavač se obvezuje

– dodati kupcu vrstu i količinu naručene robe po kupovnoj cijeni i po uvjetima plaćanja koje vrijede na dan slanja narudžbe

– dostaviti kupcu robu u prikladnom pakiranju da nebi došlo do njezinog uništenja za vrijeme dostave


Prodavač nije odgovoran za

– kašnjenje dostave robe za koju je kriva tvrtka za dostavu.

– kašnjenje dostave robe zbog netočno navedene adrese preuzimatelja

– za oštećenje pošiljke tvrtkom za dostavu

– eventualna neisporuka robe do koje je došlo greškom proizvođača (dobavljača) zbog bilokojeg ograničenja ili ukidanja distribucijskih prava ili drugih nepredviđenih prepreka


Kupac se obvezuje

– naručenu robu preuzeti, kontrolirati cijelost omota

– platiti za robu cijenu u punoj visini i prema uvjetima plaćanja važećim na dan slanja narudžbe, i to e-bankingom unaprijed ili na dan dostave kod preuzimanja pouzećem.

U slučaju da kupac neće preuzeti robu (prema narudžbi), prodavač može zahtijevati pravo za naknadu nastale štete. U slučaju da kupac neće preuzeti robu kod prve dostave i zahtijeva ponovnu dostavu robe, dužan je platiti troškove prve kao i ponovne dostave robe.

Prodavač je ovlašten, ovisno o karakteru trgovanja (količina, cijena, troškovi dostave, udaljenost itd.) zahtijevati od kupca autorizaciju narudžbe na pouzdan način, npr. telefonski ili pismeno. U slučaju odbijanja autorizacije sa strane kupca, operater smatra narudžbu nevažećom.


Rokovi isporuke

Isporuka naručene robe realizira se prema dostupnosti proizvoda i mogućnosti prodavatelja u najkraćem roku. Narudžba robe koje su na skladuštu većinom obrađujemo unutar 1 radnog dana, kurir će vam pošiljku dostaviti unutar 3 radna dana od slanja od nas. U slučajevima promijene termina isporuke bit će informacije navedene na stranici. Ako je kod konkretnog proizvoda navedeni drukčiji rok isporuke, o slanju robe ćemo Vas naknadno informirati. Kod plaćanja na račun,  narudžba će biti prihvaćena  tek nakon vidljive uplate na naš račun. 

Uobičajeno vrijeme dostave za sve proizvode je 2-7 dana nod narudžbe.


Cijene proizvoda

Sve cijene navedene na stranici su konačne. U cijeni robe nije uračunata poštarina, pakiranje ne naplaćujemo.


Odustajanje od narudžbe

Kupac ima pravo stornirati narudžbu bez obzira na razlog unutar 2 sata od njezinog slanja. (Nakon roka od 2 sata  operater počinjeriješavati narudžbu). Ukoliko želite odusti od narudžbe, obavijestite nas  na  mail info@hrastovebacve.hr, odmah ćemo vam poslati potvrdu o poništenju narudžbe.


Pravilnik o reklamacijama

Kupcu preporučujemo da prije primitka i plaćanja za pošiljku od kurira na mjestu kontrolira da li je pošiljka nije oštećena. U slučaju velikog oštećenja (rastrgan omot, deformacije i druga velika oštećenja) neophodno je s kurirom odraditi protokol o šteti, odnosno ne preuzeti pošiljku.

U slučaju reklamacije, kupac će poslati reklamiranu robu uključujući pribor, kopiju računa, opis greške i kontaktne podatke kupca – povratna adresa, broj telefona, e-mail. Robu šaljite ili kao paket, ili kao pismo. Kod slanja robe pouzećem neće ista biti primljena. Reklamirana roba mora biti  čista i mehanički neoštećena.


Jamstvo se ne odnosi na oštećenje koje je nastalo:

– prirodnim ili pretjeranim mehaničkim trošenjem

– zagađenjem robe ili njezinih dijelova

– korištenjem robe u neprikladnim uvjetima –  temperatura, prašina, vlagom, kemijskim i mehaničkim utjecajima okoliša gdje se roba redovno koristi

– vanjskim utjecajima, npr. utjecajem vremena

– intervencijom u proizvod neovlaštene osobe (nestručni popravci ili preuredbe)

– mehaničkim oštećenjem – rastrgana, prerezana, tempereturno oštećena roba, roba oštećena neopreznom pretjeranom fizičkom manipulacijom, namjernim grebanjem slojeva proizvoda i slično.

– jamstvo se također ne odnosi na štete nastale u slučaju prirodnih događaja, prirodnih katastrofa, nasilnog oštećenja, vremenskih uvjeta, kao i korištenjem u ekstremnim i neuobičajenim uvjetima.

U slučaju neopravdane reklamacije proizvod će biti vraćen ponovo kupcu s odgovarajućim mišljenjem.

Reklamaciju robe riješava prodavač bez suvišnog odgađanja, maksimalno unutar 30 dana od datuma primljene reklamacije od strane kupca. Rješenjem opravdane reklamacije  jamstveni rok se produžava za vrijeme trajanja reklamacije. Ako je bila reklamacija rješena u zakonskom jamstvenom roku zamjenom robe za novu, onda jamstveni rok počinje teći opet od datuma rješenja reklamacije.
Prodavač se obavezuje obavijestiti kupca o rješenju reklamacije  ili telefonski, SMS ili putem e-maila i obavezuje se poslai  robu o vlastitom trošku na adresu kupca.

Josip

Powered by WpChatPlugins